Ontdek maximale potentie van je bedrijf of product

Zo maken wij je merk of product-identiteit sterk in vijf stappen

Stap 1. Inventarisatie huidige touchpoints

Vaak hebben we het niet eens in de gaten, maar ieder moment dat je klant in aanraking komt met je bedrijf of product. Bouw je aan je merk. Of je breekt het af. Daarom brengen we eerst alle touchpoints in beeld. Wat en hoe wordt er gecommuniceerd, hoe wordt het merk ontvangen, wat zijn de reacties van mensen. De valkuilen en uitdagingen. Ook kijken we naar het gewenst resultaat.

Stap 2. Wie ben je echt, waarom doe je wat je doet

Jij weet zelf waarom jij de beste bent of waarom jouw product dat is, maar waarom wordt dat dan niet zo ervaren? Omdat je focus op het verkeerde ligt. Niet je product of dienst, maar hoe jouw product of dienst bijdraagt aan wie de klant wil zijn, wil worden. Is wat hem gaat overtuigen. Een positionering die met het gevoel van de klant resoneerd.

Stap 3. Onderscheidend design

Om de aandacht van je doelgroep in een wereld van aanbieders te trekken, is een unieke identiteit voor jouw merk nodig. Door de combinatie van talent en professionaliteit creëren we de meest effectieve huisstijl, om je belofte te ondersteunen en je identiteit uit te stralen. Wij zijn gedreven professionals met bewezen ervaring in het creëren van die onderscheidende huisstijlen.

Stap 4. Je merk consistent uitdragen

Daarna wordt gekeken naar de afzonderlijke middelen. Hoe bereik je je klanten. Een website zodat je vindbaar bent in zoekresultaten, maar ook actief kijken we naar de beste manier om prikkelend aanwezig te zijn daar waar je potentiële klanten zicht bevinden. Zodat iedere ontmoeting met jullie merk aanzet tot de juiste gedachte en uiteindelijk conversie.

Stap 5. Aanpak en controle

Wanneer je scherp en consequent blijft communiceren. Groeit je zichtbaarheid en waarde van je bedrijf. Om te zorgen dat de stijl bij alle touchpoints en middelen consistent wordt uitgedragen maken we een strategie en huisstijlhandboek, om ervoor te zorgen dat je met de juiste marketingmix en frequentie maximaal rendement behaald.