Van der Loo
Wat doe je wanneer je meerdere producten en diensten te bieden hebt? Wij vatten het totaal aanbod voor particulier, zakelijk, onderhoud en aanverwant, samen in één concept. Bijzonder groen. Dat werd bijzonder groen genieten, Bijzonder groen zakelijk, bijzonder groen aanbod. Dat is pas Bijzonder Groen.
Van der Loo
Wat doe je wanneer je meerdere producten en diensten te bieden hebt? Wij vatten het totaal aanbod voor particulier, zakelijk, onderhoud en aanverwant, samen in één concept. Bijzonder groen. Dat werd bijzonder groen genieten, Bijzonder groen zakelijk, bijzonder groen aanbod. Dat is pas Bijzonder Groen.
Uitdagende opdracht
Wat doe je wanneer de klant eigenlijk heel erg veel verschillende dingen wil communiceren? Zeggen dat hij er één moet kiezen? Juist, volgens het boekje wel, maar soms kom je daar echt niet onderuit, omdat hij simpelweg echt een te divers aanbod heeft.
Voor Van Der Loo Hoveniers pakte we dat slim samen, door uit te gaan van één slogan met een basis en variërende toevoegingen.
Zo werd 'Groen Genieten' bedacht en doorvertaald naar 'Bijzonder Groen Genieten', voor de algemene communicatie. "Doordacht Groen Genieten" voor zijn slimme tuin meubilair en 'Zakelijk Groen Genieten' voor zijn aanbod voor bedrijven. Deze aanpak bleek ook heel geschikt voor veel meer toepassingen.
Alle touchpoints helpen jouw merk bouwen
Wat doe je wanneer de klant eigenlijk heel erg veel verschillende dingen wil communiceren? Zeggen dat hij er één moet kiezen? Juist, volgens het boekje wel, maar soms kom je daar echt niet onderuit, omdat hij simpelweg echt een te divers aanbod heeft.
Voor Van Der Loo Hoveniers pakte we dat slim samen, door uit te gaan van één slogan met een basis en variërende toevoegingen.
Zo werd 'Groen Genieten' bedacht en doorvertaald naar 'Bijzonder Groen Genieten', voor de algemene communicatie. "Doordacht Groen Genieten" voor zijn slimme tuin meubilair en 'Zakelijk Groen Genieten' voor zijn aanbod voor bedrijven. Deze aanpak bleek ook heel geschikt voor veel meer toepassingen.
Huisstijl
Marketing middelen
Belettering buitenreclame
Autobelettering
Brandmerk voor meubelilair
Stickers
Doordachte slogans
Wat doe je wanneer de klant eigenlijk heel erg veel verschillende dingen wil communiceren? Zeggen dat hij er één moet kiezen? Juist, volgens het boekje wel, maar soms kom je daar echt niet onderuit, omdat hij simpelweg echt een te divers aanbod heeft.
Voor Van Der Loo Hoveniers pakte we dat slim samen, door uit te gaan van één slogan met een basis en variërende toevoegingen.
Zo werd 'Groen Genieten' bedacht en doorvertaald naar 'Bijzonder Groen Genieten', voor de algemene communicatie. "Doordacht Groen Genieten" voor zijn slimme tuin meubilair en 'Zakelijk Groen Genieten' voor zijn aanbod voor bedrijven. Deze aanpak bleek ook heel geschikt voor veel meer toepassingen.