Uitdagende opdracht

Wat doe je wanneer de klant eigenlijk heel erg veel verschillende dingen wil communiceren? Zeggen dat hij er één moet kiezen? Juist, vlgens het boekje wel, maar soms kom je daar echt niet onderuit omdat hij simpelweg echt een te divers aanbod heeft.

Voor Van Der Loo Hoveniers pakte we dat slim samen, door uit te gaan van één slogan met een basis en varierende toevoegingen.

Zo werd 'Groen Genieten' bedacht en doorvertaald naar 'Bijzonder Groen Genieten', voor de algemene communicatie. "Doordacht Groen Genieten" voor zijn slimme tuin meubilair en 'Zakelijk Groen Genieten' voor zijn aanbod voor bedrijven. Deze aanpak bleek ook heel geschikt voor veel meer toepassingen.

Alle touchpoints helpen jouw merk bouwen

Wat doe je wanneer de klant eigenlijk heel erg veel verschillende dingen wil communiceren? Zeggen dat hij er één moet kiezen? Juist, vlgens het boekje wel, maar soms kom je daar echt niet onderuit omdat hij simpelweg echt een te divers aanbod heeft.

Voor Van Der Loo Hoveniers pakte we dat slim samen, door uit te gaan van één slogan met een basis en varierende toevoegingen.

Zo werd 'Groen Genieten' bedacht en doorvertaald naar 'Bijzonder Groen Genieten', voor de algemene communicatie. "Doordacht Groen Genieten" voor zijn slimme tuin meubilair en 'Zakelijk Groen Genieten' voor zijn aanbod voor bedrijven. Deze aanpak bleek ook heel geschikt voor veel meer toepassingen.

Huisstijl

Huisstijl

Autobelettering

Standwandje

Brandstempel t.b.v. brandmerk in meubels

Stickers

Doordachte slogans

Wat doe je wanneer de klant eigenlijk heel erg veel verschillende dingen wil communiceren? Zeggen dat hij er één moet kiezen? Juist, vlgens het boekje wel, maar soms kom je daar echt niet onderuit omdat hij simpelweg echt een te divers aanbod heeft.

Voor Van Der Loo Hoveniers pakte we dat slim samen, door uit te gaan van één slogan met een basis en varierende toevoegingen.

Zo werd 'Groen Genieten' bedacht en doorvertaald naar 'Bijzonder Groen Genieten', voor de algemene communicatie. "Doordacht Groen Genieten" voor zijn slimme tuin meubilair en 'Zakelijk Groen Genieten' voor zijn aanbod voor bedrijven. Deze aanpak bleek ook heel geschikt voor veel meer toepassingen.