admosfeer
welkom

Werkwijze

In 5 stappen naar een sterk merk

Stap 1.

We starten met een inventarisatie van de huidige huisstijl. Wat en hoe wordt er gecommuniceerd, hoe wordt het merk ontvangen, wat zijn de reacties van mensen. De valkuilen en uitdagingen. Ook kijken we naar het gewenst resultaat.

Stap 1.

We starten met een inventarisatie van de huidige huisstijl. Wat en hoe wordt er gecommuniceerd, hoe wordt het merk ontvangen, wat zijn de reacties van mensen. De valkuilen en uitdagingen. Ook kijken we naar het gewenst resultaat.

Stap 2.

Hierna wordt er gekeken naar een positionering. Waarom doe je wat je doet? Wat wil je zeggen, wie wil je zijn en voor welke doelgroep. Waar bevindt die doelgroep zich? Hoe wil je dat de doelgroep dat ervaart. Wat is de gewenste reputatie. Welk gevoel klopt daarbij. Samen werken we aan de input en Admosfeer creëert een pay-off. Een statement of gedachte, omgezet in een pakkende tekst, die later op al jullie communicatiemiddelen zichtbaar is.

Stap 2.

Hierna wordt er gekeken naar een positionering. Waarom doe je wat je doet? Wat wil je zeggen, wie wil je zijn en voor welke doelgroep. Waar bevindt die doelgroep zich? Hoe wil je dat de doelgroep dat ervaart. Wat is de gewenste reputatie. Welk gevoel klopt daarbij. Samen werken we aan de input en Admosfeer creëert een pay-off. Een statement of gedachte, omgezet in een pakkende tekst, die later op al jullie communicatiemiddelen zichtbaar is.

Stap 3.

Dan wordt gekeken naar een passende huisstijl, om je belofte te ondersteunen, moeten de gebruikte kleuren en grafische elementen dat gevoel ondersteunen. Wij zijn krachtig en hebben jarenlange ervaring in het creëren van die onderscheidende huisstijl, die ademt wat jullie zijn.

Stap 3.

Dan wordt gekeken naar een passende huisstijl, om je belofte te ondersteunen, moeten de gebruikte kleuren en grafische elementen dat gevoel ondersteunen. Wij zijn krachtig en hebben jarenlange ervaring in het creëren van die onderscheidende huisstijl, die ademt wat jullie zijn.

Stap 4.

Deze visuele stijl wordt verder doorontwikkeld in een creatiefplatform. Een creatiefplatform is een totaaloverzicht, waar aan de hand van meerdere conceptopzetten een duidelijk beeld ontstaat van de bedrijfsidentiteit; huisstijl, tone of voice, kleuren en fotografiestijl worden duidelijk in een webontwerp, auto belettering, advertentie, rappport, briefpapier en visitekaartjes. Sa-mengegoten in een huisstijl handboek zodat de stijl geborgen blijft wanneer andere partijen worden ingeschakeld.

Stap 4.

Deze visuele stijl wordt verder doorontwikkeld in een creatiefplatform. Een creatiefplatform is een totaaloverzicht, waar aan de hand van meerdere conceptopzetten een duidelijk beeld ontstaat van de bedrijfsidentiteit; huisstijl, tone of voice, kleuren en fotografiestijl worden duidelijk in een webontwerp, auto belettering, advertentie, rappport, briefpapier en visitekaartjes. Sa-mengegoten in een huisstijl handboek zodat de stijl geborgen blijft wanneer andere partijen worden ingeschakeld.

Stap 5.

Daarna wordt gekeken naar de afzonderlijke middelen. Hoe bereik je je klanten. Een website zodat je vindbaar bent in zoekresultaten, maar ook ac-tief kijken we naar de beste manier om prikkelend aanwezig te zijn daar waar je potentiële klanten zicht bevinden. Zodat iedere ontmoeting met jullie merk aanzet tot de juiste gedachte en uiteindelijk conversie.

Stap 5.

Daarna wordt gekeken naar de afzonderlijke middelen. Hoe bereik je je klanten. Een website zodat je vindbaar bent in zoekresultaten, maar ook ac-tief kijken we naar de beste manier om prikkelend aanwezig te zijn daar waar je potentiële klanten zicht bevinden. Zodat iedere ontmoeting met jullie merk aanzet tot de juiste gedachte en uiteindelijk conversie.