Van der Loo

Branding

Wat doe je wanneer je meerdere producten en diensten te bieden hebt? Wij vatten het totaal aanbod voor particulier, zakelijk, onderhoud en aanverwant, samen in één concept. Bijzonder groen. Dat werd bijzonder groen genieten, Bijzonder groen zakelijk, bijzonder groen aanbod. Dat is pas Bijzonder Groen.

Van der Loo

Branding

Wat doe je wanneer je meerdere producten en diensten te bieden hebt? Wij vatten het totaal aanbod voor particulier, zakelijk, onderhoud en aanverwant, samen in één concept. Bijzonder groen. Dat werd bijzonder groen genieten, Bijzonder groen zakelijk, bijzonder groen aanbod. Dat is pas Bijzonder Groen.

Uitdagende opdracht

Wat doe je wanneer de klant eigenlijk heel erg veel verschillende dingen wil communiceren? Zeggen dat hij er één moet kiezen? Juist, volgens het boekje wel, maar soms kom je daar echt niet onderuit, omdat hij simpelweg echt een te divers aanbod heeft.

Voor Van Der Loo Hoveniers pakte we dat slim samen, door uit te gaan van één slogan met een basis en variërende toevoegingen.

Zo werd 'Groen Genieten' bedacht en doorvertaald naar 'Bijzonder Groen Genieten', voor de algemene communicatie. "Doordacht Groen Genieten" voor zijn slimme tuin meubilair en 'Zakelijk Groen Genieten' voor zijn aanbod voor bedrijven. Deze aanpak bleek ook heel geschikt voor veel meer toepassingen.

Alle touchpoints helpen jouw merk bouwen

Wat doe je wanneer de klant eigenlijk heel erg veel verschillende dingen wil communiceren? Zeggen dat hij er één moet kiezen? Juist, volgens het boekje wel, maar soms kom je daar echt niet onderuit, omdat hij simpelweg echt een te divers aanbod heeft.

Voor Van Der Loo Hoveniers pakte we dat slim samen, door uit te gaan van één slogan met een basis en variërende toevoegingen.

Zo werd 'Groen Genieten' bedacht en doorvertaald naar 'Bijzonder Groen Genieten', voor de algemene communicatie. "Doordacht Groen Genieten" voor zijn slimme tuin meubilair en 'Zakelijk Groen Genieten' voor zijn aanbod voor bedrijven. Deze aanpak bleek ook heel geschikt voor veel meer toepassingen.

Huisstijl

Marketing middelen
Belettering buitenreclame
Autobelettering
Brandmerk voor meubelilair
Stickers

Doordachte slogans

Wat doe je wanneer de klant eigenlijk heel erg veel verschillende dingen wil communiceren? Zeggen dat hij er één moet kiezen? Juist, volgens het boekje wel, maar soms kom je daar echt niet onderuit, omdat hij simpelweg echt een te divers aanbod heeft.

Voor Van Der Loo Hoveniers pakte we dat slim samen, door uit te gaan van één slogan met een basis en variërende toevoegingen.

Zo werd 'Groen Genieten' bedacht en doorvertaald naar 'Bijzonder Groen Genieten', voor de algemene communicatie. "Doordacht Groen Genieten" voor zijn slimme tuin meubilair en 'Zakelijk Groen Genieten' voor zijn aanbod voor bedrijven. Deze aanpak bleek ook heel geschikt voor veel meer toepassingen.

We doen het samen

Judith
Eigenaar / Creative Director
Illustratie van Marcel
Marcel
Animator
Nicole
Vormgever / DTP'er
Illustratie van Bram
Bram
Grafisch vormgever
Illustratie van Kirsten
Kirstin
Copywriter
Leroy
Technisch vormgever
Meer over ons
Illustratie van 2 handen die elkaar bijna aanraken

Contact

Wij helpen brandmanagers, projecteigenaren, beleidsuitvoerders, ambtenaren en ondernemers met veel plezier aan succes volle en effectieve projecten en merken.

Wil je daar meer over weten dan komen we u daar graag over vertellen, of beter nog, dit laten zien.

Admosfeer
Molenstraat 125B
Helmond

Of neem contact met ons op via: